آخرین عناوین

شنبه 23 مهر 1401-11:39 کد خبر:110517

ساعاتی پیش صورت گرفت:

معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران

آیین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با حضور معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر، آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، بیست و سوم مهرماه  با حضور معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر نماینده ولی‌فقیه درمازندران برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری، معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این آیین ضمن تحسین عملکرد حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مردم استان مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش درخشیدند.

وی با اشاره به پیشینه تدین مردم مازندران و فعالیت حوزه‌های علمیه در این خطه از شمال کشور، افزود: تدین سرمایه عظیم مردم این استان است که ثمرات و برکات آن درکشور دیده می‌شود، متأسفانه عده‌ای با وجود زندگی در ایران شیعی، نور را گم می‌کنند و مسیر ظلم را پیش می‌گیرند که باید غصه خورد، ‌اجتماعی‌ترین روز ایران روزی که همه مردم حول محور یک مسئله عمل می‌کنند و آن روز، روز عاشوراست.

حجت‌الاسلام عرب‌انصاری تصریح کرد: فتنه‌های ضد انقلاب ما را بیشتر از این که نگران کند،‌ غصه‌دار می‌کند چراکه جوانان در بین آشوب‌گران دیده می‌شوند و این به کم‌کاری برخی از مدیران برمی‌گردد.

معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی استان‌ها با بیان اینکه دشمن دست جوانان را گرفته خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم جوانان پای خون امام حسین(ع) و خون‌های پاک شهدای دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت بمانند،‌ گفت: باید در برنامه‌سازی در حوزه جوانان و شبکه‌سازی در بین این قشر تجدیدنظر کنیم.

وی اظهار کرد: مردم اصل هستند و ما باید به سمت مردم برویم، ‌ارتباط مردمی را باید از سیره ائمه اطهار(ع) نظیر برخورد امام حسن مجتبی(ع) با فقیر بیاموزیم.

عرب‌انصاری با اشاره به اینکه وحدت رویه در برگزاری مراسم مناسبتی جزو وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، اذعان کرد: به دنبال مردمی کردن برنامه‌های این شورا هستیم.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران نیز در این آیین ضمن تقدیر از زحمات ۲۲ساله حجت‌الاسلام یوسف‌پور گفت: ایشان پدر بزرگوار شهید در مدت فعالیت طولانی که در این شورا توانست در طول بیش از دو دهه خدمت منشأ خیر و برکات خوبی برای جامعه باشد و در برپایی متمرکز برنامه‌های دینی و مناسبتی اقدامات مؤثری را داشته‌اند.

وی همچنین با تشکر از مسئولان ارشد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سپردن مسئولیت به جوان‌ها افزود: انتخاب یک نیروی جوان تحصیل‌کرده دانشگاهی به عنوان رئیس شورای تبلیغات اسلامی مازندران نشان از اعتماد این شورا به قشر جوان است.

آیت‌الله محمدی لائینی ادامه داد:  امید است با روی کار آمدن نیروی جوان، سند تحول بنیادین در زمینه این شورا تدوین شود.

در پایان مراسم ضمن تجلیل از حجت‌الاسلام یوسف‌پور رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری در طی اعطای حکمی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد./ایکنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :