آخرین عناوین

يکشنبه 27 شهريور 1401-10:54 کد خبر:110005

معاون اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

رد صلاحیت ۳۰ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از رد صلاحیت ۳۰ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سید عباس رهگشای معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از پایان بررسی صلاحیت ۱۴۵ هزار و ۲۲۰ نفر از ثبت‌نام شدگان طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: از این تعداد نام ۳۰ هزار و ۱۰۱ نفر از این متقاضیان به علت نداشتن شرایط قانونی حذف شده اند.

براساس این گزارش،وی افزود: در مجموع حدود ۱۱۵ هزار و ۱۱۹ هزار متقاضی در استان صلاحیت اولیه برای بهره‌مندی از تسهیلات و خانه‌ دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن را کسب کردند که از این تعداد ۷۰ هزار و ۱۲۶ نفر سهم ۴۰۰ میلیون ریالی خودشان را برای خانه دار شدن پرداخت کرده‌اند.

رهگشای سهم مازندران برای نخستین سال اجرای طرح نهضت ملی مسکن را ساخت ۳۸ هزار واحد مسکونی اعلام کرد و گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مازندرانی‌ها در پرداخت سهم مالی خودشان، آمادگی برای ساخت تعداد بیشتری خانه در سال اول وجود دارد.

وی اظهار داشت: بیشترین میزان استقبال از طرح نهضت ملی مسکن در استان را مربوط به ساری، بابل و آمل اعلام کرد و گفت: در مجموع حدود ۲۵ درصد از افراد واجد شرایط و احراز صلاحیت شده در این طرح، شهروندان این سه شهرستان بزرگ مازندران هستند.

به گزارش خزرتیترخبر، رهگشای با بیان اینکه کمترین استقبال از نام نویسی در طرح مربوط به جویبار و گلوگاه بوده است، گفت: در مجموع ۲‌هزار و ۸۰۳ نفر در جویبار و یک‌هزار و ۹۲۵ نفر هم در گلوگاه برای خانه دار شدن در قالب نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند./باشگاه خبرنگاران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :