آخرین عناوین

دوشنبه 10 مرداد 1401-16:40 کد خبر:107443

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد:

کاهش سهیمه برق بزرگترین مشکل شرکت چوب و کاغذ مازندران/شخصیت و اعتبار شرکت به کارخانه برگردانده شد

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت: شخصیت، اعتبار و جایگاه اقتصادی این شرکت به این واحد تولیدی برگردانده شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، امید نیک نژاد در دیدار با اصحاب رسانه با بیان اینکه متاسفانه علارغم فعالیت بسیار خوب این شرکت با کاهش سهیمه برق مواجه شده ایم، افزود: اگر این مشکل حل گردد بسیاری از مشکلات دیگر این شرکت نیز برطرف می شود.

وی با بیان اینکه اولین هدفم پس از انتصاب، بازگرداندن شخصیت، اعتبار و جایگاه تولیدی و اقتصادی این واحد تولیدی بوده است، اظهار داشت: با کمک همکاران و کارکنان این شرکت و با مدیریت صحیح، شخصیت و اعتبار این شرکت را برگردانده ایم.

نیک نژاد با بیان اینکه خوشبختانه طی همکاری بسیار خوب با وزارت آموزش و پرورش توانسته ایم نیازمندی های کاغذ مورد نیاز این وزارت خانه را برای چاپ کتب درسی تولید و تحویل دهیم، تصریح کرد: اگر در منزل هر ایرانی یک دانش آموز باشد یک کتاب با کاغذ این شرکت نیز وجود خواهد داشت که از بزرگترین افتخارات این شرکت می باشد.

این مدیر موفق با اعلام اینکه 1300 نیرو به صورت مستقیم در این شرکت اشتغال به کار دارند، افزود: نیروهای بسیاری نیز به صورت غیر مستقیم با این شرکت همکاری می نمایند.

نیک نژاد در ادامه با اعلام اینکه امیدواریم سازمان جنگل ها و مراتع نسبت به پرداخت بدهی خود به این شرکت هرچه زودتر مساعدت نمایند، تاکید کرد: برای اولین بار در طول تاریخ فعالیت این شرکت هیچ تسهیلات و وامی از بانک ها نگرفته ایم و تمام بدهی های این شرکت از قبل می باشد.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کاغذی در این شرکت تولید می گردد که حاوی سلولز بوده و در خاور میانه منحصر به این شرکت می باشد، اظهار داشت : با تولیدات با کیفیت و انجام و تحویل به موقع تعهدات و قراردادهای خود توانسته ایم هم جایگاه این شرکت را به سطوح بالا برسانیم و هم مشتریان زیادی برای محصولات شرکت چوب و کاغذ فراهم نماییم .

نیک نژاد در ادامه صحبت های خود با اعلام اینکه مدت 7 ماه از انتصاب اینجانب می گذرد و طی این مدت سعی نموده ایم تا برنامه ها و اهداف تعیین شده را محقق نماییم، تصریح کرد:اراضی شخصی در استان مازندران بهترین فرصت و امکان برای زراعت چوب است که با توجه به طرح تنفس و ممنوعیت بهره ‌برداری از جنگل، اولویت و ضرورتی برای مجموعه‌هایی مانند چوب و کاغذ است و ما آماده عقد قرارداد با هر فردی که در زمینه زراعت چوب، به صورت عمده فعالیت کند، هستیم./( جعفر رعیت.54)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :