آخرین عناوین

شنبه 8 مرداد 1401-18:57 کد خبر:107405

واکنش عضو شورا ساری به جلسه امروز عصر:

جلسه عصر امروز شورای ساری مغایر آئین نامه داخلی بود

یک عضو شورای شهر ساری در نامه ای به رئیس شورا گفت: جنابعالی بدون هماهنگی با اینجانب اقدام به برگزاری جلسه فوق العاده نموده اید ، جلسه امروز عصر با توجه به مغایرت با آئین نامه های داخلی شورا باید لغو گردد .


به گزارش خزرتیترخبر، یک عضو شورای شهر ساری در نامه ای به رئیس شورای شهر دلایل خود را برا عدم حضور در جلسه عصر امروز این شورا اعلام کرد و خواستار برگزاری جلسات شورا مطابق با آئیس ناه داخلی شد.

براساس این گزارش، ذوالفقار شریفی با اعلام این خبر گفت : در مکاتبه ای با پرویز شعبانی ، موضوع جلسه دو روزه اینجانب و دیگر اعضای کمیسیون سرمایه گذاری در نشست مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی در شورای شهر تهران را یادآور و خواستار لغو جلسه امروز شدم.

این عضو شورا گفت : این جلسه دو روزه در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد اما به دلیل هماهنگی ها باید بیست و چهار ساعت قبل در جمع سرمایه گذاران حاضر شده و  زمینه اجلاس را فراهم نماییم که تداخل یافت با جلسه امروز شنبه که با لغو آن به زمان دیگری موکول خواهد شد.

در این نامه خطاب به رئیس شورا آمده : جنابعالی بدون هماهنگی با اینجانب به عنوان عضو شورا و رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورا اقدام به برگزاری جلسه فوق العاده در 8 مرداد نمودید و در آخر وقت اداری روز پنج شنبه نیز در این خصوص اطلاع رسانی کردید ، در حالی که طبق قانون جلساتی اینچنین باید با نظر هیئت رئیسه و با تصویب شورا و درخواست استاندار ، فرماندار و یا مسئول مرتبط برگزار شود.

به گزارش خزرتیترخبر، شریفی در این نامه تصریح کرد : جلسه امروز عصر با توجه به عدم حضور چند عضو شورا و همچنین مغایرت با آئین نامه های داخلی شورا بوده و باید لغو گردد.

این عضو شورای شهر ساری در پایان خواستار برگزاری جلسه جدید در خصوص انتخاب اعضای هیئت رئیسه با رعایت آئین نامه در زمان و وقت جدید شد.

گفتنی است ؛ جلسه عصر امروز در شرایطی به دلیل آنچه عدم هماهنگی ها و مغایرت با آئین نامه از سوی عضو شورا اعلام شده ، لغو گردید که در نامه رئیس شورای اسلامی استان به روسای شوراهای شهرهای مازندران ، آخرین مهلت تعیین تکلیف هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرها را تا تاریخ 13 مرداد اعلام کرد./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :