آخرین عناوین

شنبه 8 مرداد 1401-13:59 کد خبر:107394

سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرد:

برآورد اولیه خسارت ۴۰۰۰ میلیارد تومانی سیلاب در مازندران

سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران برآورد اولیه خسارت سیلاب اخیر در استان را بیش از چهار هزار میلیارد تومان اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، حسینعلی محمدی برآورد خسارت اولیه چهارشنبه و پنجشنبه شب را در استان بیش از چهار هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: هنوز آمار نهایی توسط دستگاه‌های اجرایی استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه بیشتر خسارت‌ها در زمینه شبکه‌های زیرساختی، آب، برق، مسکن، کشاورزی و ارتباطات است، افزود: ۱۰۰ واحد مسکونی خسارت دیدند که آسیب ۴۰ واحد بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد است.

براساس این گزارش، وی با اظهار اینکه دو واحد پرورش ماهی در مرزن آباد تخریب شد، افزود: حجم سیلاب در این منطقه بیش از ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه گزارش شد که در ۷۰ سال اخیر بی سابقه است.

محمدی با اظهار اینکه دو تا هفت کیلومتر از مسیر روستایی منطقه براثر سیلاب تخریب شده است، شمار کشته شدگان این حادثه را شش نفر ذکر کرد و گفت: ۱۰ نفر همچنان مفقود هستند.

به گزارش خزرتیترخبر، سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران درباره وضعیت راه‌ها گفت: محور هراز و سوادکوه باز است و محور کندوان نیز در حوزه مازندران پاکسازی شده اما در حوزه البرز مسدود است./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :