آخرین عناوین

شنبه 8 مرداد 1401-10:33 کد خبر:107383

اقلیت و اکثریت شورا به تکاپو افتادند:

در جلسه عصر امروز شورای ساری چه خواهد گذشت ؟ / روز وزن کشی در شورا

انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست .


به گزارش خزرتیترخبر، از اتفاقات سلسله جلسات طرح سئوال و استیضاح جواد طالبی که بگذریم ، انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر ساری خود « حدیث مفصلی است از این مجمل ..... » که از هم اکنون باید منتظر اخبار خاصی از جلسه عصر امروز ساختمان شورا باشیم .

براساس این گزارش، اقلیت شورا که جایگاه نایب رئیسی یکی از اعضای خود را در ترکیب هیئت رئیسه در خطر می بیند ، چندان تمایلی به برگزاری جلسه امروز ندارد و گفته می شود حتی با یکی از چهره های سرشناس سیاسی رایزنی کرده تا دیگر اعضای نزدیک به این نماینده را از حضور در جلسه عصر امروز منصرف و جلسه را از حد نصاب خارج شود .

به نظر می رسد در هر صورت برگزار نشدن و از حد نصاب افتادن جلسات شورا در نهایت به ضرر شهروندان بوده و تشکیل جلسات باید با قوت و ترکیب کامل برگزار شود .

به گزارش خزرتیترخبر، در جلسه عصر شنبه قرار است ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای ششم مشخص و از آن جهت ترکیب جدید از اهمیت خاصی بر خوردار است که وزن کشی اعضا در ابقا یا استیضاح جواد طالبی را نشان خواهد داد .

اقلیت سه عضوی شورا پس از ترک جلسه استیضاح شهردار ساری ، بازهم با طرح سئوالات متعدد ، پروسه استیضاح جواد طالبی را دنبال می کنند ./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :