آخرین عناوین

شنبه 25 تير 1401-0:16 کد خبر:107063

انتقاد تند رئیس شعبه یک تامین اجتماعی از شهرداری ساری!!!!

شهرداری ساری بدهی خود را پرداخت نمی کند

رئیس شعبه یک تامین اجتماعی ساری گفت: متاسفانه شهرداری ساری با این سازمان همکاری ندارد و بدهی خود را پرداخت نمی کند.


به گزارش خزرتیترخبر، نظری در بازدید استاندار از شعبه یک تامین اجتماعی ساری افزود: متاسفانه شهرداری ساری 460 میلیارد تومان به این سازمان بدهی دارد که تاکنون نسبت به پرداخت آن اقدامی ننموده است .

وی با اعلام اینکه چندین نشست با مسئولین شهرداری و شورای شهر ساری و با حضور مسئولین شهرستانی و استانی  برگزار نموده ایم اما متاسفانه به نتیجه خوبی نرسیده ایم ، تصریح کرد: چون شهرداری نسبت به تسویه حساب  بدهی خود به تامین اجتماعی اقدام ننموده است در نتیجه هر روز به ضرر و زیان و جریمه شهرداری بابت دیرکرد بدهی افزوده می شود.

نظری با بیان اینکه 90 درصد طلبکاری این سازمان از شهرداری می باشد اظهار داشت: در صورتی که شهرداری نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نماید بسیاری از مشکلات این سازمان برطرف شده و در نتیجه نسبت به خدمات دهی به ارباب رجوع ها موفق تر خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز در این بازدید با اعلام اینکه شورای حل اختلاف دستگاه های اجرایی در استانداری فعال می باشد، افزود: در صورت صلاحدید و ابلاغ استاندار مشکل بین شهرداری و تامین اجتماعی در این شورا مطرح و حل می گردد.

حسن خیریان پور اظهار داشت: طبق بخشنامه، دستگاه ها و ادارات و نهادها باید هرگونه اختلاف فی مابین را ابتداً در این شورا مطرح نموده و نسبت به حل و فصل آن اقدام نمایند و در صورتی که این شورا نتواند نسبت به حل اختلاف فی مابین دستگاه ها اقدام اساسی انجام دهد در آن صورت هردستگاه می تواند نسبت به احقاق حق خود در سازمان های قضایی و یا هر نهادی دیگر اقدام نمایند./ (جعفر رعیت. 54)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :