آخرین عناوین

سه شنبه 21 تير 1401-11:45 کد خبر:105992

دقایقی قبل صورت گرفت:

وزیر کشور وارد ساری شد

وزیر کشور به همراه معاونان خود دقایقی قبل وارد ساری شده و مورد استقبال استاندار و مسئولان قرار گرفته اند.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد وحیدی به همراه معاونان خود دقایقی قبل وارد فرودگاه ساری شده و مورد استقبال استاندار و مسئولان قرار گرفته اند.

براساس این گزارش، وزیر کشور در اولین لحظات حضور خود در استانداری ، با حضور بر مزار شهدای گمنام به مقام شهدا ادای احترام کرد.

احمد وحیدی بعد از حضور بر مزار شهدای گمنام، وارد استانداری مازندان شده و در جلسه ای به همراه مسئولان شرکت نموده است.

استاندار مازندارن در جلسه با وزیر کشور با بیان اینکه امسال برای اولین بار دیون ناجیان غریق پرداخت شده است، افزود: 56 درصد کاهش تلفات را امسال براساس آمار دقیق داشته ایم که بسیار مطلوب و خوب می باشد.

وی افزود: البته از این عملکرد رضایت کامل نداریم، چون امسال اولین سال می باشد که این مقدار از سواحل آزاد شده است و امیدواریم با تلاش و کار شبانه روزی به اهداف خود برسیم.

براساس این گزارش، وزیر کشور تصمیم به حضور شخصی خود و بازدید میدانی از سواحل گرفته است.

به گزارش خزرتیترخبر، در ادامه این جلسه، سلگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران نیز طی سخنانی با بیان اینکه در 470 کیلومتر سواحل آزاد شده مازندارن ، تاکنون بودجه فرهنگی برای انجام کارهای فرهنگی نداشته ایم ، افزود: تاکنون هر فعالیت فرهنگی که صورت گرفته است با بودجه بومی و شهرداران بوده است.

علیخانی معاون عمرانی استاندار، با بیان اینکه منابع طبیعی و بروکسی اداری دو تا از معضلات ما  در جهت فعالیت ها و انجام برنامه های دولت می باشند، افزود: امیدواریم که مسئولین این موضوع را هرچه زودتر حل نمایند./ (جعفررعیت. 54)

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :