آخرین عناوین

پنجشنبه 19 خرداد 1401-12:24 کد خبر:101315

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

دستگیری متهم کلاهبرداری با ۱۵۰ شاکی در عباس آباد

رئیس کل دادگستری مازندران از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار رایانه ای کثیرالشاکی در عباس آباد خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر از او شکایت کردند.


به گزارش خزرتیترخبر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی ناشناس تحقیقات برای شناسایی متهم در دستور کار پلیس فتای تنکابن قرار گرفت وپس از انجام تحقیقات واقدامات لازم، هویت متهم شناسایی و وی در زنجان دستگیر و با صدور قرار تأمین بازداشت موقت روانه زندان تنکابن شد.

براساس این گزارش، وی افزود: نحوه کار متهم پرونده بدین نحو بوده است که با نصب دستگاه اسکیمر روی خودپرداز بانک‌های ملی در شهرهای تهران، کرج، قزوین، رشت، آمل، بابل، نوشهر، سلمانشهر و… اقدام به سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی افراد کرده و پس از به دست آوردن رمز حساب‌ها از طریق دوربین که خودش در خودپردازها تعبیه می‌کرد، اقدام به کپی اطلاعات بر روی کارت عابر بانک می‌کرد و با کارت ملی جعلی به طلافروشی‌های سراسر کشور مراجعه واقدام به خرید طلا می‌کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، عالی‌ترین مقام قضائی استان با هشدار به متخلفان و افرادی که به هرنحو با هدف سودجویی از مردم کلاهبرداری می‌کنند گفت: دستگاه قضائی استان مجدانه پیگیر است و با خاطیان برخورد قاطع وقانونی دارد.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: هم اکنون برای متهم پرونده‌ای در دادسرای عباس آباد با عناوین اتهامی جعل سند رسمی، استفاده ازسند مجعول و کلاهبرداری رایانه‌ای به مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد تومان تشکیل شده است و بیش از ۱۵۰ شاکی تاکنون طرح شکایت کرده اند و همچنان تعداد شکات پرونده درحال اضافه شدن است وتحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :