آخرین عناوین

چهارشنبه 11 خرداد 1401-18:19 کد خبر:101060

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی کرایه در ساری

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس‌های درون شهری مرکز مازندران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، سجاد اسدی ذغالچالی روز چهارشنبه با بیان اینکه کرایه تاکسی در ساری طی دو یا سه سال هیچ گونه افزایشی نیافته بود، گفت : نرخ کرایه های مصوب برای افراد بالای ۶ سال قابل اجرا است و همچنین در ۶ ماه اول سال از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح  و در ۶ ماه دوم از ساعت ۲۰ تا ۶ صبح، ۴۰ در صد به نرخ مصوب اعلام شده اضافه خواهد شد.

وی اظهار داشت : نرخ مصوب کرایه ناوگان حمل و نقل در مسیرهای مختلف و در شرایط کرونایی تا اطلاع بعدی برای تمام خودروهای عمومی درون شهری مرکز استان لازم الاجرا است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب، می‌توانند مراتب را به صورت کتبی همراه با کد شناسایی خودروی مربوطه به همراه آدرس دقیق خود به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

اسدی از احتمال افزایش ناچیز کرایه تاکسی شهر ساری در طی دو سه ماه آینده خبر داد و افزود: این طرح در ماه‌های آینده در جلسه شورای اسلامی این شهر مطرح می‌شود و در صورت تصویب، نسبت به اطلاع‌رسانی و اجرای آن اقدام می‌شود.

وی از افزایش ۷۰ تا ۱۳۰ درصدی روغن و دیگر قطعات مصرفی خودرو در ماه‌های اخیر خبر داد و افزود: با توجه افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه شهر ساری، این میزان باز هم جوابگوی نیازهای رانندگان تاکسی نیست و در برخی شهرها از جمله تهران نرخ کرایه تاکسی در زمان ترافیک کیلومتری محاسبه می‌شود.

نرخ جدید کرایه تاکسی شهر ساری مرکز مازندران در سال 1401

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از توزیع و نصب نرخ کرایه مصوب ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری مرکز استان مازندران در سال ۱۴۰۱ در  سطح ایستگاه‌های خیابان‌های سطح شهر و بر روی شیشه خودروهای تحت نظارت این سازمان برای مشاهد شهروندان و مسافران خبر داد و با هشدار نسبت به افزایش خودسرانه کرایه تاکسی توسط برخی از رانندگان، افزود: شهروندان می‌توانند با مشاهده نرخ کرایه که بر روی شیشه خودرو و همچنین ایستگاه های سطح شهر نصب شده است، نسبت به پرداخت کرایه خود اقدام کنند و هرگونه تخلف را از مبادی مشخص شده با اعلام کد یا پلاک تاکسی به بازرسان حاضر در خطوط و نهادهای نظارتی گزارش دهند.

اسدی همچنین از نوسازی ۹۰ دستگاه خودروی تاکسی فرسوده شهر ساری در سال گذشته خبر داد و گفت : این طرح در سال جاری نیز برابر تسهیلات و سهمیه در نظر گرفته شده در دست اقدام است.

ساری مرکز مازندران ۵۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و هم‌اکنون بیش از سه هزار دستگاه تاکسی و ۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به مردم این شهر خدمت رسانی می‌کنند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • پنجشنبه 12 خرداد 1401-10:27


    طی دو یا سه سال افزایش نداشت! ظاهرا خارج از شهر سکونت داشتید؟