آخرین عناوین

چهارشنبه 11 خرداد 1401-12:25 کد خبر:101045

با حکم استاندار مازندران انجام شد:

معارفه سرپرست بخشداری مرکزی و گیلخواران جویبار

سرپرستان بخشداری مرکزی و گیلخواران شهرستان جویبار روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور فرماندار این شهرستان معرفی شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا ، سرپرستان بخشداری مرکزی و گیلخواران شهرستان جویبار روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور فرماندار این شهرستان معرفی شدند.

براساس این گزارش، در این مراسم که صورت تجمیعی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، محمدمهدی مسرور به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی و مصطفی صابریان به عنوان سرپرست بخشداری گلیخواران معرفی شدند.

فرماندار جویبار با اهدای حکم سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران به سرپرستان جدید بخشداری های تابعه شهرستان از تلاش های بخشداران قبلی قدردانی کرد.

پیش از این محمد مدانلو بخشدار مرکزی و رمضان بخشنده هم بخشدار گیلخواران بود.

فرماندار جویبار در این مراسم از سرپرست بخشداری مرکزی و گیلخواران خواست تا به بخش های بنیاد برکت و توانمندسازی جوانان در سطح روستاها تداوم و ارتقاء ببخشند.

کمال رستمعلی با تاکید بر این که اقدامات عمرانی و زیرساختی در روستاها نیازمند کار جهادی است، گفت: با توجه به اینکه در پست خدمت گذاری خط قرمز ما مردم هستند بنابراین از شما می خواهم تا تواضع خود را در برابر کار برای مردم بالا ببرید.

بخشدار سابق مرکزی در این مراسم با بیان اینکه در حوزه عمران و آبادی طرح هادی در سطح ۱۵ روستای این بخش اجرایی شده است ، افزود : همچنین اجرای طرح هادی در سطح ۱۲ روستا در دست انجام است .

محمد مدانلو از نصب ۱۱۰ دوربین پایش تصویری در ۱۵ روستای بخش مرکزی  خبر داد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :