آخرین عناوین

چهارشنبه 11 خرداد 1401-10:21 کد خبر:101040

رییس اداره نظارت بر پروژهای عمرانی وزارت ارشاد اعلام کرد:

تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برتکمیل پروژه های نیمه تمام

رییس اداره نظارت بر پروژهای عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی در استان مازندران تاکید دارند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، محمدرضا برکت رییس اداره نظارت بر پروژهای عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در سفر دو روزه به استان مازندران ، با همراهی حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ضمن بازدید از پروژه های فرهنگی شهرستان های کلاردشت ، رامسر و چالوس ، با تشکیل جلسات فنی با حضور فرمانداران ، شهرداران و اعضای شورای های اسلامی شهرستان های مذکور نسبت به تصمیم گیری و پی گیری برای رفع موانع فنی و اجرایی مجتمع های فرهنگی و هنری این شهرستان ها اقدام نمود.

براساس این گزارش، وی سپس با همراهی حسین شاه پری مسئول پیگیری های ویژه سفر ریاست جمهوری به استان ، با بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی ساری که یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین کتابخانه های در حال احداث وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد، در نشستی با پیمانکاران و مشاوران مربوطه برای تسریع در تکمیل این پروژه تصمیمات مقتضی را اتخاذ نمود.

گفتنی است: این پروژه دارای دو ساختمان مجزا ، شامل : مخزن کتاب و سالن های گوناگون مطالعه و سالن همایش با ظرفیت 200 نفر در متراژ 7000متر مربع می باشد.

رییس اداره نظارت بر پروژهای عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ، از پروژه تالار مرکزی ساری بازدید کرد و در نشستی با پیمانکاران و مشاوران مربوطه برای تسریع در تکمیل این پروژه نیز تصمیمات مقتضی را اتخاذ نمود.

به گزارش خزرتیترخبر، شایان ذکر است؛ تالار مرکزی ساری با بنای حدودا 13000متر مربع ، شامل ؛ سالن تخصصی تئاتر ، سالن تخصصی موسیقی، سالن سینما در مجموع با ظرفیت بیش از 1000صندلی ، همچنین ؛ سالن تخصصی تمرین تئاتر( پلاتو) ، گالری  و کلاس های آموزشی می باشد که تاکنون 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :