آخرین عناوین

دوشنبه 9 خرداد 1401-20:19 کد خبر:100987

انتقال دهها هزار فرصت شغلی مازندران به سمنان!!

انتقال پتروشیمی مازندران به سمنان در دستور کار کمیسیون زیربنایی دولت قرار گرفت/سند

در حالی با سنگ اندازی سازمان محیط زیست، پروژه پتروشیمی مازندران در دست اندازهای اداری گرفتار شد که در جدیدترین اقدام انتقال این ظرفیت عظیم در دستور کار کمیسیون زیربنایی قرار گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی با سنگ اندازی سازمان محیط زیست ، پروژه عظیم پتروشیمی مازندران در دست اندازهای اداری گرفتار شد که در جدیدترین اقدام انتقال این ظرفیت عظیم با ظرفیت دهها هزار اشتغال زایی در دستور کار کمیسیون زیربنایی ، صنعت و محیط زیست قرار گرفت .

براساس این گزارش، بر اساس یک سند دریافتی، با پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست ، انتقال این فرصت بزرگ اشتغالزا در دستور کار کمیسیون زیربنایی ، صنعت و محیط زیست دولت قرار داشته تا استان مازندران همچنان از برخورداری صنایع بزرگ محروم باشد .

به نظر می رسد علی رغم تلاش مسئولان ارشد استان برای رفع مانع تراشی های سازمان محیط زیست ، برخی افراد معلوم الحال قصد دارند کاملا صورت مسئله را پاک کرده و با انتقال این ظرفیت کم نظیر به دامغان استان سمنان ، همچنان جوانان این استان را برای کار به سمنان گسیل دارند .

به گزارش خزرتیترخبر، بدون تردید هر تصمیم نهایی در قالب کمیسیون زیربنایی و یا هر عنوان دیگری در ممانعت از ساخت پتروشیمی مازندران و انتقال آن به سمنان با روح شعارهای آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم در تضاد است و مردم مازندران انتظار دارند اکنون که متولیان پتروشیمی مازندران و مسئولان استان اطمینان داده اند تا همه سرفصل های زیست محیطی را در احداث آن مد نظر قراردهند ، ممانعت از احداث و یا انتقال آن به استان دیگر گناهی نابخشودنی است و در اذهان خانواده های مازنی که در هر خانه چند بیکار دارند ، ماندگار خواهد بود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :