آخرین عناوین

شنبه 24 ارديبهشت 1401-0:20 کد خبر:100490

وقتی رسانه ها نادیده گرفته می شوند!!!

حمله سیاسی به استاندار مازندران/سهم خواهان پست و مقام را به رفاه مردم ترجیح می دهند

سهم خواهان سیاسی از زمان آغاز به کار دولت جدید با سنگ اندازی و حمله های سیاسی،استاندار و برخی مسئولین استان را تحت فشار قرار داده اند.


خزرتیترخبر( جعفر رعیت):از زمان انتصاب سیدمحمود حسینی پور به سمت استاندار جدید مازندران،برخی گروهها ،احزاب و اشخاص سیاسی که نتوانسته اند از پست و مقام ها در این دولت دستگاهی را در اختیار خود بگیرند،سعی نموده اند با سنگ اندازی ها،جو سازی های رسانه ای با رسانه نماها،فشارهای سیاسی و ... استاندار مازندران و تیم وی را زیر سوال برده تا با گل آلود کردن آب،برای خود پست و مقامی دست و پا کنند.

در علم و جایگاه مدیریتی اعلام شده که به هر مسئولی در هر جایگاهی با توجه به نوع جایگاه فرصت های زمانی همراه با در اختیار قرار دادن برخی امکانات داده شود و سپس در پایان زمان مدیریتی برنامه های کوتاه مدت،از آن مسئول نتیجه اقدامات خواسته شود.

سید محمود حسینی پور که دارای سوابق بسیار خوبی در کارنامه فعالیت کاری خود می باشد و در اکثر پست و جایگاه هایی که بوده،غالبا گلوگاه ها را باز کرده بود،با ریزترین مسائل مدیریتی و خاص برای موفقیت در کار آشنا می باشد.

بسیاری از افراد ، حزب ها و گروه ها و...با خبر شنیدن انتصاب حسینی پور به سمت استاندار مازندران،آه و ناله سر داده اند که چون این استاندار چندین سال در مازندران نبوده،در نتیجه آشنایی ای با مشکلات و معضلات استان ندارد و موفق نخواهد بود اما همین  افراد با مطالعه رزومه کاری و فعالیتی حسینی پور ،به آینده استان دلگرم شده بودند.

در ادامه این آه و ناله ها،استاندار جدید مازندران با فعالیت های خاص و آرام آرام خود توانست آرامشی در حد قابل قبول برای استان مهیا کند و حتی در برخی موارد اقداماتی خاص نموده است که در طول تاریخ فعالیت استاندارهای مازندران بی نظیر بوده است که می توان پشتیبانی و حمایت از تیم نساجی در بازی های اخیر را نمونه ای از این اقدامات اعلام کرد.

دولت جدید که در بحث آزاد سازی سواحل اقدامی تاریخی به عمل آورده است نشان داده است که نیاز به فرصت و زمان دارد و بالطبع این آزاد سازی در مازندران چشمگیرتر و موفق تر بوده است که این موفقیت حاصل نمی شد مگر با هنرمندی مدیریتی استاندار مازندران.

حسینی پور در بحث نشست با رسانه ها،همفکری با خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب استانی را استارت زد که نشان داد از جایگاه و قدرت تاثیر گذاری رسانه ها مطلع می باشد که البته قول داده تا با رسانه های استان نیز نشستی برگزار کند.

استاندار مازندران در بحث معیشیت مردم تابع مدیریت و دستورات هیات دولت می باشد که در تمام موارد پیشگام و موفق بوده اما در مواردی که در اختیار شخص استاندار بوده نیز ،تاکنون عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است.

بسیاری از گروه ها ، حزب ها و افراد سیاسی (اصولگراها و اصلاح طلبان) مواردی مانند وضعیت نامناسب اشتغال استان،عدم مدیریت بهینه منابع آب،بلاتکلیفی منطقه آزاد،مغفول ماندن وضعیت گردشگری استان،عدم بهره مندی بهینه از جوانان و بانوان،مشکلات زیست محیطی،افزایش مشکلات و معضلات اجتماعی،هجوم جمعیت روستایی به شهرها ،تاخیردر تغییرات مدیریتی ،استفاده نکردن بهینه از سفر رییس جمهور به استان،احداث پتروشیمی در حوالی میانکاله،نداشتن زمین بازی تیم نساجی مازندران،عدم نشست استاندار با رسانه های استان و برخی از دیگر موارد را از اهم مشکلات و معضلات استان اعلام نموده اند که کاملا درست و منطقی می باشد اما و اما باید به این نکته هم توجه نمود که آیا حرف و نظرات استاندار در موارد فوق را هم شنیده اند؟آیا با استاندار نشستی برگزار نموده و حرفها و نظرات خود را اعلام کرده اند؟؟ خیر و خیر.

نقد های سازنده به استاندار و هر مسئولی، عالی و یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل رشد می باشد،اما بی انصافی ها و نقدهای سیاسی غیر منطقی نه تنها سازنده نمی باشند بلکه مخرب هم می باشند و به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختن.

نگارنده منکر بسیاری از نقدها به استاندار در برخی موارد و بخش ها نیستم و موافق برخی انتقادها هم می باشم که مهمترین نقد را در دوری استاندار و تیم وی از رسانه های استان میدانم اما طی صحبتی که با استاندار مازندران داشته ایم،اعلام کرده اند تا در اولین فرصت نشستی سازنده با رسانه های استان برگزار خواهند نمود اما، این مورد و موارد دیگر دلیل بر بی انصافی ها ، حمله های سیاسی و رسانه ای توسط برخی افراد ،جو سازی های تیمی توسط  حزب ها ،گروه ها و اشخاص  سیاسی نباید و نمی تواند باشد.

آنچه که بیشتر باعث تاسف می باشد این است که متاسفانه برخی گروه ها و حزب های همسو با دولت نیز در برخی موارد با در اختیار داشتن برخی رسانه نماها،سعی در فشار به استاندار و تیم وی دارند که باید به این افراد گفت که استاندار و حتی مردم از سهم خواهی شما اطلاع دارند که امیدواریم این گروه ها و اشخاص آرامش برای مردم و همراهی با استاندار را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند و به تیم استاندار فرصت اجرای برنامه ها را داده و اجازه دهند تا کشور و مخصوصا استان از این دوران گذرای سخت به دوران آرامش و موفقیت برسد./(جعفر رعیت. 54)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :