آخرین عناوین

چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401-10:46 کد خبر:100429

پس از حواشی رختکن ورزشگاه کرج رخ داد :

برکناری ساکت الهامی از سرمربیگری نساجی مازندران

باشگاه نساجی مازندران، از قطع همکاری با ساکت الهامی سرمربی تیمش با تصمیم هیئت مدیره این باشگاه خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر ، باشگاه نساجی مازندران، از قطع همکاری با ساکت الهامی سرمربی تیمش با تصمیم هیئت مدیره این باشگاه خبر داد.

براساس این گزارش، روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران این خبر را تائید و به رسانه‌ها اعلام کرد: این اقدام با تصمیم هیئت مدیره باشگاه نساجی صورت گرفته است ، ضمن احترام به بیش از یکسال همکاری نزدیک با آقای ساکت الهامی اکنون به مرحله قطع همکاری با این سرمربی رسیده است.

به گزارش خزرتیترخبر، این باشگاه درطی این مدت تلاش کرد نهایت همکاری با آقای الهامی را داشته و تا حد امکان به وظیفه خود در قبال او جامه عمل ببخشد، روابط عمومی باشگاه نساجی از ذکر دلایل این جدایی اشاره‌ای نکرد، اما ادامه داد، بنا به دلایلی که باشگاه ترجیح می‌دهد از ذکر جزئیات آنها خودداری کند، زمان جدایی از ساکت الهامی با این باشگاه فرا رسیده است.

براساس این گزارش، در این باره تا این حد بسنده می‌کنیم که آقای الهامی پس از شکست ۲ برصفر تیمش نساجی مازندران که دوشنبه شب درچارچوب هفته بیست وششم رقابتهای لیگ برتر برابر مس رفسنجان رقم خورد و متأسفانه آقای الهامی در رختکن اقدام به رفتاری از خود بروز دادند که تاکنون در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است.

باشگاه نساجی مازندران با توضیح اینکه مسائلی که ذکر مجدد آنها مایه وهن باشگاه بزرگ نساجی و هواداران بی‌نظیر آن است، یادآورشد، خداحافظی چند باره آقای الهامی با بازیکنان و خودداری از برگزاری و برنامه‌ریزی جلسه تمرینی را به منزله استعفای او قلمداد کرده و با ایشان قطع همکاری می‌شود.

تیم نساجی درحالی با ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه که چندی قبل قهرمانی درجام حذفی فوتبال کشور را برای نخستین بار درتاریخ این باشگاه کسب کرده بود، پایان داد که درلیگ برتر نیز تا پایان هفته بیست وششم این رقابتها با کسب ۲۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول شانزده تیم قرار دارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :